Πολιτική Επιστροφών

Στο care4health.gr έχεις τη δυνατότητα και το δικαίωμα να επιστρέψεις ένα προϊόν ή και ολόκληρη την παραγγελία σου εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της, χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να μας ανακοινώσεις τον λόγο.

Η επιστροφή προϊόντων, εάν δεν αφορά αλλαγή μεγέθους ή αντικατάσταση ελαττωματικού, έχει χρέωση ανάλογη από 2 έως 5 ευρώ (ανάλογα τον όγκο του επιστρεφόμενου είδους και τον τρόπο επιστροφής) και εφόσον αυτή πραγματοποιηθεί με εταιρία courier ή μεταφορική με την οποία συνεργαζόμαστε. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας ενημερώσεις μέσω e-mail στο sales@care4health.gr ότι επιθυμείς την επιστροφή των προϊόντων, αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σου και τον αριθμό παραγγελίας και θα σε ενημερώσουμε άμεσα για το ακριβές κόστος και την διαδικασία παραλαβής του επιστρεφόμενου είδους. 

Σε διαφορετική περίπτωση, το κόστος της επιστροφής εξαρτάται από την εταιρία ταχυμεταφορών που θα επιλέξεις.

Επιστροφές/ αλλαγές σε προϊόντα που προκύπτει θέμα υγιεινής δεν γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν έχει δοκιμαστεί.

Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται, υποχρεωτικά με την απόδειξη αγοράς ή φωτοτυπία της, στην αρχική τους συσκευασία και σε άρτια κατάσταση, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή να έχουν αφαιρεθεί αυτοκόλλητα, ετικέτες, ταμπελάκια και ειδικές σημάνσεις, πέραν της φυσιολογικής δοκιμής. Προϊόντα τα οποία δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή και θα επιστρέφονται πίσω στον αρχικό παραλήπτη με επιπλέον χρέωση μεταφορικών. 

Αφού παραληφθεί η παραγγελία στην αποθήκη μας και εγκριθεί η επιστροφή, θα σου επιστραφεί το ποσό με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η αρχική πληρωμή, μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από εμάς των επιστρεφόμενων προϊόντων. Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. 

 

 

Αντικατάσταση

Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό ή εμείς κάναμε κάποιο λάθος στην παραγγελία σου, η επιστροφή, η αντικατάσταση και η επαναποστολή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ και χωρίς καμία δικιά σου χρέωση.

Σε μια τέτοια περίπτωση, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις μέσω e-mail στο sales@care4health.gr αναφέροντας το λάθος, το Ονοματεπώνυμό σου και τον Αριθμό Παραγγελίας σου και θα σε ενημερώσουμε άμεσα για την διαδικασία της αντικατάστασης.

Ενδέχεται να σου ζητηθεί φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος προς διασφάλιση της άρτιας και ταχύτερης εξυπηρέτησης σου.