Πληρωμή μέσω Klarna

Κάνε τις αγορές σου και πλήρωσε σε 3 Άτοκες Δόσεις με Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα μέσω Klarna

Πώς λειτουργεί

Βήμα 1ο: Πρόσθεσε τα προϊόντα που επιθυμείς στο καλάθι και πατάς ολοκλήρωση αγοράς. Έπειτα συμπληρώνεις τα απαραίτητα στοιχεία.

Βήμα 2ο: Στο στάδιο του τρόπου πληρωμής, επιλέγεις "Viva Wallet Smart Checkout" και πατάς το κουμπί "Πληρωμή Τώρα"

Βήμα #3 Στο Smart check out της Viva Wallet επιλέγεις Klarna και ακολουθείς τα βήματα που απαιτούνται. 

Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την Klarna;

Για να κάνεις χρήση της Klarna πρέπει:

  • Να είσαι κάτοικος Ελλάδας
  • Να είσαι τουλάχιστον 18 ετών
  • Να έχεις μια έγκυρη τραπεζική κάρτα
  • Να έχεις θετικό πιστωτικό ιστορικό
  • Να μπορείς να λάβεις κωδικούς επαλήθευσης μέσω μηνύματος

Πιο έξυπνες αγορές. Όχι πιο πολύπλοκες.

Με την πολιτική προστασίας αγοραστών της Klarna είσαι καλυμμένος/η. Κάθε συναλλαγή σου είναι ασφαλής και σίγουρη.

Είναι ασφαλείς οι αγορές με την Klarna;

Χρησιμοποιούνται τα υψηλότερα πρότυπα για την προστασία των δεδομένων σας και των προσωπικών σας πληροφοριών.

  • Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών πληρωμών γίνεται με ασφάλεια
  • Δεν μεταβιβάζονται ούτε διατηρούνται πληροφορίες από το κατάστημα
  • Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω ασφαλών συνδέσεων ακολουθώντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας
  • Μπορείτε να αφαιρέσετε τον συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό σας ή την κάρτα σας ανά πάσα στιγμή

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον τρόπο που διαχειρίζετε η Klarna τις προσωπικές σας πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου της.

Ανατρέξτε στην Πολιτική Cookies της για πληροφορίες σχετικά για το πώς χρησιμοποιούν τα cookies και τη δυνατότητα που έχετε να επιλέξετε το πώς θα τα χρησιμοποιείτε.

Μπορώ να κάνω πολλαπλές παραγγελίες με την Klarna;

Ναι. Δεν υπάρχει καθορισμένο όριο για το πόσες παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με την Klarna. Ωστόσο, η απόφαση έγκρισης κατά τις αγορές με την Klarna εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:

  • Το πιστωτικό σας ιστορικό με την Klarna
  • Τυχόν εκκρεμή χρέη και απλήρωτες παραγγελίες με την Klarna
  • Το ποσό της παραγγελίας στο καλάθι των αγορών σας
  • Τις πληροφορίες από τον εξωτερικό πιστωτικό έλεγχο

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Πρέπει να πληρώσω;

Όχι, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την παραγγελία σας μέχρι να λάβετε όλα τα είδη που έχετε παραγγείλει.

Αν δεν έχετε λάβει ακόμη την παραγγελία σας και η προθεσμία πλησιάζει, σας ζητούμε να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες:

  1. Παρακολουθήστε την παράδοσή σας Χρησιμοποιήστε τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται από το κατάστημα για ενημερώσεις για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.
  2. Επικοινωνήστε με το κατάστημα Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες αποστολής ή η παράδοση έχει καθυστερήσει, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα. Μόνο το κατάστημα μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε την αποστολή ή πιθανόν να αντικαταστήσει την παραγγελία σας αν χάθηκε στο ταχυδρομείο.
  3. Ενημερώστε μας ότι δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας Όσο προσπαθείτε να βρείτε μια λύση με το κατάστημα, διασφαλίστε ότι δεν θα παραλείψετε καμία πληρωμή, κάνοντας σύνδεση στο My Klarna και ενημερώνοντάς μας ότι εξακολουθείτε να περιμένετε την παράδοσή σας. Επιλέξτε την παραγγελία που ακόμη περιμένετε να παραδοθεί και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος. Καλύπτεστε από την πολιτική Προστασίας Καταναλωτών της Klarna.
  4. Ελέγξτε την ενότητα My Klarna για ενημερώσεις Μόλις αναφέρετε το πρόβλημά σας, οι πληρωμές σας θα τεθούν σε παύση μέχρι να βρείτε μια λύση με το κατάστημα. Το χρονοδιάγραμμα πληρωμών σας θα προσαρμοστεί αναλόγως όταν το κατάστημα ενημερώσει την παραγγελία σας.
  5. Έχετε στο νου σας τα email και τις ειδοποιήσεις σας Αν δεν έχουν πραγματοποιηθεί ενημερώσεις στην παραγγελία σας και ακόμη δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας, θα σας ζητηθεί να δώσετε επιπλέον πληροφορίες για να μπορέσουμε να σας υποστηρίξουμε και να ξεκινήσουμε μια διερευνητική διαδικασία. Είναι σημαντικό να αποθηκεύσετε όλη τη σχετική τεκμηρίωση μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.

Πώς μπορώ να κάνω μια πληρωμή;

Οι πληρωμές σας πραγματοποιούνται αυτόματα ως ανάληψη από τη συνδεδεμένη σας κάρτα σύμφωνα με το συμφωνηθέν πρόγραμμα πληρωμής, αλλά μπορείτε να κάνετε πληρωμές νωρίτερα όποτε εσείς επιθυμείτε.

Για να πραγματοποιήσετε μια μη αυτόματη πληρωμή:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
  2. Πατήστε Πληρωμές και πλοηγηθείτε στην αγορά/κίνηση που θέλετε να πληρώσετε
  3. Πατήστε Επιλογές πληρωμής και ακολουθήστε τις οδηγίες

Χρήσιμες πληροφορίες:

  • Το Apple Pay αποτελεί επίσης μια διαθέσιμη επιλογή πληρωμής στην εφαρμογή.
  • Δεν γίνονται δεκτές προπληρωμένες κάρτες και κάρτες AMEX. Αποδεχόμαστε όλες τις υπόλοιπες κύριες χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
  • Δεν μπορείτε να ακυρώσετε μια πληρωμή όσο βρίσκεται υπό επεξεργασία.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την χρήση της Klarna, επισκέψου την Υποστήριξη Πελατών της Klarna.